onsdag 28 november 2012

Julklappstips från IDUN Minerals

Från och med i måndags kan man shoppa denna specialdesignade julnecessär från IDUN Minerals signerad Patricia Gucci Apoteket AB, Eleven.se och Nelly.com. I necessären (499 kr,värde 1100 kr) finns, en mineralfoundation (Freja eller Svea), en infällbar kabukiborste, en fickspegel och en Gull mascara. Utöver att foundationen är bra och att jag är nyfiken på maskaran (jag har testat Silfr och gillade den mycket), är borstarna från IDUN så bra att endast borsten gör att jag är sugen på kittet. Ett bra julklappstips, helt enkelt!

4 kommentarer:

  1. Såg den på ett apotek och den ser urfin ut i verkligheten också. Har lite köpstopp just nu bara...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag borde nog också ha lite köpstopp, men man kan ju alltid önska sig i julklapp ;)

      Radera
  2. Svar: Precis, därför jag är mer intresserad av deras enskilda boxar med enbart skuggor, läppstift eller någon av boxarna till naglarna :) Tror dock dessa boxar med lite av varje kan vara bra till tjejer som är nybörjare inom makeup, man får ju ganska mycket för en liten summa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De enskilda boxarna måste jag också kolla in!

      Radera