lördag 6 oktober 2012

Testar Depends GelLack #124 på tårna

Idag slog jag på stort och unnade mig själv en pedikyr med Depends nya GelLack. Det var allt annat än enkelt. Själva prylarna funkade utmärkt, men att greja med fötterna i nionde månaden är verkligen inte att rekommendera. Jag borde ha dragit i en livlina och ringt en vän!

Slutresultatet (och utgångsläget med mina misskötta fossingar) blev inte helt tipptopp, men jag är ändå nöjd. Jag har inte så stora krav på exakthet på tånaglarna, och Depends utrustning fungerade prima. Skavankerna skyller jag helt på magen! Jag brukar inte lacka om tårna så ofta annars heller, så jag kommer att låta gelen sitta länge, och förhoppningsvis känna mig lite fin även på BB och under tiden strax efter.

6 kommentarer:

  1. Älskar "Varning för fot"! Klockrent! Du är så himla kul :D

    SvaraRadera
  2. Haha, min sambo fick uppdraget att lacka mina tånaglar när jag var höggravid - två bebbar i magen på över tre kilo styck gör inte direkt en kvinna vig...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan inte förstå hur man kan överleva en tvillinggraviditet. Hjälp! Tur att han kunde lacka dig. Jag får nog också be om hjälp om det blir dags igen :)

      Radera
  3. Du gjorde det bra ändå tycker jag! Det kan absolut inte vara lätt att lacka tånaglarna när du är i nionde månaden.

    SvaraRadera