tisdag 16 oktober 2012

Cabarnet-öga

Ibland blir jag verkligen trött på mina obefintliga fotokunskaper. Suck. Egentligen blev sminkning med Sheer Cover Nude Eyes (färgprover) riktigt fin och inte såhär möjlikig. Jag testade vaniljvita Champagne som highlighter, guldiga Apricot på ögonlocket och vinröda Cabarnet i globlinjen och yttre ögonvrån. De var inte så dumma, även om de medföljande applikatorerna (som vanligt) var ganska kassa.

Här ser ni dagens gunk: Sheer Cover Nude Eyes (färgprover), rouget All-in-one Cheek Colour från The Body Shop i 02 Ginger (färgprov här), Clinique High Impact Extreme Volume Mascara, brynpennan Instant Lift for Brows också från CliniquePerfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown från Too Faced och läppglanset Rich Berry (färgprov), också från Sheer Cover.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att det blev fint. Redigerar du dina bilder? Ibland när det är mjölkigt tycker jag att det hjälper med automatisk kontrast i Picasa...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag redigerar litegrann, men har ganska dålig koll... Tusen tack för tips :)

      Radera