torsdag 25 oktober 2012

Adventskalender från The Body Shop: 24 days of Joy


Från och med november månad kan man återigen köpa sig (eller någon annan!) en riktigt lyxig adventskalender fylld med godsaker från The Body Shop. I kalendrarna finns  24 produkter till ansikte, kropp och hår, en för varje dag fram till jul i. Kalendrarna finns i tre varianter, Luxury (800 kr), Deluxe (1000 kr) och Ultimate (1200). Jag är troligt sugen på att slå till på en till mig själv. Frågan är bara vilken man ska välja... Ni som testat kan väl tipsa!

Psst! Ni har väl inte missat att The Body Shop.se äntligen är igång med näthandel i Sverige?

Jag vill också passa på att tipsa om tävlingen som rullar hos mig just nu där man kan vinna ett hudvårdskit med nya hudvårsserien Sea Buckthorn Vitamin C från Natuvive. In med er och tävla!

9 kommentarer:

  1. Jag är också lite sugen på att skaffa en sån! Vi får väl se.
    Blev inget Emporia idag förresten, vi körde förbi vid tre för vi tänkte att det lugnat ner sig då. Men icke! Fortfarande smockat med folk och lång kö för att komma in. Och det orkade vi inte... Så det där med Kicks och 20% får vara så, tror inte vi hinner i morgon. Ja ja, blir väl fler erbjudanden i framtiden!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det verkar ju himla kul i vintermörkret :)

      Oj, så mycket folk! Det låter himla jobbigt...

      Radera
  2. Jag är väldigt sugen på en... första året jag ens är i närheten av att ha råd med en och jag har velat ha en flera år nu :p Men egentligen är jag inte helt såld på BS's produkter så det är kanske lite slöseri med 24st åt mig ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland är det lite så för mig också, tex att jag tycker att vissa doftar för starkt. På vissa sätt är det ju bättre att köpa full size av det man verkligen gillar...

      Radera
  3. Jag hade Deluxe varianten förra året.=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får spana in lite hos dig och fundera mera...

      Radera
  4. Jag har köpt Ultimatekalendern idag. Är först året jag köper den och det ska bli spännande att se vad det är för godsaker i den!

    SvaraRadera