tisdag 18 september 2012

The Body Shop All-in-one Cheek Clolour

På senaste tiden har jag använt rouget All-in-one Cheek Colour i Bubblegum som landade hos mig tillsammans med The Body Shops höstnyheter för ett tag sedan en hel del. Jag gillar det mycket (färgprov finns här!) och tänkte nu presentera resten av nyanserna för er:
01 Macaroon
02 Ginger
03 Flushed
05 Bubbelgum
06 Guava
07 Amber
09 Truffle
All-in-one Cheek Colour kostar 125 kr och finns redan i butik. Jag är rysligt sugen på de tre översta nyaneserna på bilden, Ginger, Flushed och Macaroon. Vilka nyanser blir ni sugna på?

Är det förresten bara jag som blir nyfiken när några nummer i serien liksom saknas? Man undrar hur 04 och 08 ser ut, om de finns. Kanske dyker de upp som spännande nyheter framöver!

8 kommentarer:

  1. Åh,kul med nya produkter. Blir lite sugen på Guava och Flushed

    SvaraRadera
  2. Macaroon och Guava ser mycket fina ut, dom skulle jag kunna tänka mig!

    SvaraRadera
  3. Bubbelgum och Flushed! Jag har fortfarande inte kollat in dom, får bli snart!

    SvaraRadera
  4. Alla ser urfina ut, bra pris!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nästan så jag undrar om jag skrivit fel i ursprungsinlägget...

      Radera