onsdag 12 september 2012

Nyhet: IsaDora Cream Mousse Eye Shadow (med färgprover)

I vecka 37 (är det nu?) släpper IsaDora sex stycken helt nya krämskuggor under namnet Cream Mousse Eye Shadow. Jag som älskat tidigare krämskuggor från märket är mycket nyfiken!

Cream Mousse Eye Shadow kostar 129 kr och färgerna heter 20 Champagne, 22 Marble, 24 Fudge, 26 Khaki, 28 GunMetal och 30 Galaxy. IsaDora utlovar att skuggan ska sitta hela dagen utan att vecka sig och att formulan dessutom ska verka återfuktande. Hållbarheten ska vara så bra att de även kan fungera som primer. Som alltid är produkterna oparfymerade och oftamologiskt testade.

 Här ser ni de fyra som landat i min brevlåda idag: 26 Khaki, 20 Champagne, 22 Marble och 30 Galaxy.

Alla fyra färgerna på bar hud på handryggen. Ni lär se dem här i dagens öga snart som bara den! Vad som mer fanns i paketet får vi ta en titt på i lite senare, nu väntar valpgos och matlagning.

10 kommentarer:

  1. Jag är bara så himla sugen på ett par av dom skuggorna! Såg dom på Matas i början av veckan, jättesnygga verkligen. Har bara läst gott om dom hittills, ska bli kul att se vad du tycker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de ser jättefina ut! Testning inleds pronto!

      Radera
  2. riktigt snygga, Gun Metal är redan en favorit :)

    SvaraRadera
  3. Dom här vill jag ha! Minst en men helst flera. Ska spana in dom i butik så snart som möjligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De verkar vara väl värda att spana in!

      Radera
  4. De ser farligt fina ut! Jag gillar ju krämskuggor...

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är som gjorda för dig, i lila och allt :)

      Radera