onsdag 12 september 2012

Moon Stone med vänner

Ikväll visar jag en dagens med någon vecka på nacken. Det är nog t o m så att jag glömt exakt vilka skuggor jag använt. Den mittersta på nedersta raden var det iallafalla säkert,  Moon Stone, heter den. Paletten är, som ni säkert ser, Too Faced-paletten Natural at Night.

Också i dagens: mattande avslutningspudret Tora från Idun Minerals, Too Faced-paletten Natural at Night, B.B. Cream All-in-One Make-up SPF 12 också från IsaDora, IsaDoras Bronzing Powder i 48 Matte Tan (färgprov), fina krämrouget Glow Stick Blusher i nya färgen Vintage Rose (färgprov!) från IsaDora, Too Faced LashGASM Mascara (recension här) och dokajalen i Egyptian/Brigthening Gold från Clinique.

6 kommentarer:

  1. Fint.=) Måste använda min natural at night palett lite mer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det måste jag också, svårt när man har så många olika att välja bland. Vilket lyxproblem :)

      Radera
  2. Snyggt! Moon Stone är så fin, det är min favorit i den paletten...

    SvaraRadera