fredag 21 september 2012

Holofredag med Honi's Thunder

Holofredag igen! Visst är det skönt med fredag, men det borde verkligen var förbjudet med så dåligt väder att fotografera holo i. Det känns inte kul att visa så trista bilder på ett lack som är allt annat än trist egentligen.  Lacket är tjusiga Thunder som Honi frankat till ett skolprojekt. Det är som sagt bra mycket finare i verkligheten!



Vad visar ni idag? Kanske var ni så smarta att ni hunnit fotografera i förväg eller har ni helt enkelt finare väder. Jag ser fram emot en lååång länklista! Berätta gärna att ni är med i kommentarerna så hittar jag er lättare.

Mrs Data
Vanish Varnish
Lindas Nailorama
Cactus
Emma

Sminkan
LeLack
My Nailpolish Online
Lacky Corner
Vacker & Underbar
Fru Vesa 


24 kommentarer:

  1. Jodå. Fuskholo igen.

    Alltså det DÄR skulle man ju inte må dåligt av att ha i samlingen känner jag... Jättesnyggt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så himla glad att jag har det :)

      Radera
  2. Verkligen jättefint! Jag hoppas det kommer bjudas på lite sol i helgen så att jag kan vara med på holofredagarna framöver.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag sitter också och väntar på sol just nu. Ser inte alls lovande ut...

      Radera
  3. Åh, vilken goding! Jag är också med på holo-fredagen med ett lila lack, dock ett prismatiskt holo :)

    SvaraRadera
  4. Japp japp, jag är med. Men bilderna är några dagar, idag har det varit mörkt och ösregn heeeela dagen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra förberett :) Här är också supertrist väder :/

      Radera
  5. Jag förlitar mig på blixt och ljustält för dagens holo-inlägg :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mkt smart! Jag skulle nog behöva ett sådant tält...

      Radera
  6. Det här var riktigt fint! Påminner en del om Wild At Heart skulle jag tro. Jag är med, har också använt ljustältet:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Om jag inte minns fel var just WaH instpiration för Thunder.

      Radera
  7. Ösregn, grå himmel och snålblåst så det är inomhusbilder för hela slanten här också. Och givetvis är jag med:)

    Vilket härligt djup det var i lacket, välpigmenterat:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Dina bilder blev ju bra ändå :)

      Radera
  8. Mycket fint lack! Lila är en favorit, holo gör ju knappast det hela sämre ;)

    SvaraRadera
  9. Oj vad fint det här var! Jag hade också holo på bloggen igår!

    SvaraRadera
  10. Just ja, glömde kommentera igår.. :) var också med på holofredag med kasst ljus.. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dina bilder är jättefina, och lacket också :)

      Radera
  11. Wow! Vad snyggt lack! Det gjorde Honi bra!

    Och andra året rullar nu! Wow! Vi är så jävla bra och du alldeles särskilt som håller igång allt, skimris! Go, Holo-Kerstin, go!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Ja, vi är himla bra, och Honi också :)

      Radera