måndag 3 september 2012

Flashy Blue och Flamingo igen

Idag återanvände jag en sminkning från helgen som gått. Praktikst att bara hugga sminkväskan ur helgpackningen utan att tänka! I helgen matchades ögat med detta lacket, men idag var det blått som gällde. NOTD kommer senare i veckan.

Att addera lite kornblått till korallen gillar jag. Faktum är att jag undrar om jag inte visat en mycket snarlik sminkning med samma namn tidigare...

Dagens sminkväska:  Arctic Sun Bronzer i Golden Sun (färgprov) från Lumene, Full Bloom Ultra Flush Powder Blush i nyansen Who's your Poppy från Too Faced, korallskuggan Flamingo från Smashbox, nyheten B.B. Cream All-in-One Make-up SPF 12  från IsaDora, UDPP,  Bikini Line från Benefit som highlighter, Precision Mascara från IsaDora (recension här) i 15 Flashy Blue, Dynamic Lash Growth Mascara också från IsaDora, brynpennan Instant Lift for Brows från Clinique, Twist-up Metallic Eye Pen 54 Dark Brown (färprov här) och Perfect Moisture Lipstick i 163 Coral Glow, även de från IsaDora.

6 kommentarer:

  1. Fint rouge! Nu är jag äntligen tillbaka i bloggvärlden och hoppas kunna blogga imorn :)

    SvaraRadera
  2. Måste snart skaffa mig flamingo. Den är ju så fin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är verkligen värd att skaffa, en av mina absoluta favoritskuggor.

      Radera
  3. Mycket fint, Flamingo är en vacker skugga...

    SvaraRadera