torsdag 30 augusti 2012

Matt dagens

Dubbeltydig rubrik här. Jag är så oerhört trött, och har så himla svårt att planera realistiskt och vänja mig vid att jag inte kan göra alls så mycket som jag skulle vilja. Imorgon ska jag träffa tjejgänget, och jag vill så himla gärna orka vara med! Nog babblat, och mer om dagens öga istället. Matt, helt enkelt, med skuggor och highlightern Virgin ur paletten Naked från Urban Decay.

Palett från Urban Decay, kajalen 24/7 glide-on eye pencil i Whiskey från samma märke, bronzern Sun Bunnyl ur The Bronzed & The Beautiful - French Riviera Edition (färgprover här) från Too Faced, rouget Baked to Last i Coral från The Body Shop, UDPP, Precision Mascara från IsaDora (recension här), brynpennan Instant Lift for Brows från Clinique, Lip Nectar Honey Bunch från The Body Shop och mattande avslutningspudret Tora från Idun Minerals.

2 kommentarer:

  1. Jag hade en period under min graviditet när jag inte kunde hålla ögonen öppna. Satt och sov vid skrivbordet på jobbet trots att jag sov sisådär tio timmar per natt. Ta det nu lugnt och tänk bara på dig själv och bebisen. Lova det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hu! Jag lovar att ta hand om mig så gott det går :) Så toktrött som du beskriver var jag mest i första trimestern, nu är det mer kroppen som sätter stopp. Men det känns faktiskt redan stor skillnad efter att ha fått gå hem vid lunch i veckan som gått.

      Radera