fredag 3 augusti 2012

Lyx från Åhléns och Estelle & Thild

Efter att ha haft lite strul med en eventuell dubbel kortdebitiering på Åhléns kan jag berätta att jag är himla nöjd med kundservicen. När vi väl löst pengaproblemen fick jag en söt liten påse som kompensation. Tack!

Det var inte Chanel i den, men väl två riktigt lyxiga handkrämer från Estelle & Thild och ett fint prov på Clarins primer Instant Smooth. De ekologiska handkrämerna känns helt rätt för stundade bebishantering, eller hur? Nu ska jag ta en liten surftur hos märket, det ser ju riktigt spännande ut!

Psst! Glom inte att det är holofredag idag, inlägg är på gång!

2 kommentarer:

  1. Ja det var verligen god och generös kundservice:)

    Känner gott och väl igen märket efter de senaste två årens runtsurfande på barnsajter;) Aldrig testat dem då de inte direkt tillhör de billigare på skalan om jag uttrycker mig så;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst var det!

      Det ska bli väldigt spännande att testa dem! Jag blir lite sugen på magoljan också, även om jag redan har flera stycken...

      Radera