fredag 24 augusti 2012

Holofredag med Stars Holo

Även om det var jag som drog igång holofredag är ja inte alls en sådan storsamlare som många av de andra som brukar haka på utmaningen. Då får man helt enkelt återanvända. När det rör sig om så fina lack som Stars Holo från Sannas Brite Bird Franken Polish stör det mig inte alls!

Ursäkta kladdet! Fotona togs innan det var torrt nog för städning, allt för att fånga några solstrålar!

Är ni med denna veckan? Vad tycker ni om lacket?  Berätta i kommentarerna så vankas det länklista lite senare!

Vanish Varnish
Nailtastic
Vacker & Underbar
Nageldraken
Lacky Corner
Venus Vanity
Emma
Sminkan
LeLack
Mrs Data
Annie's Colors
Lindas Nailorama
Beauty by Jenny
Make a lujah 

Lite reklam, jag har ju två skojiga tävlingar på gång:

31 kommentarer:

  1. Stars holo är ett väldigt vackert lack, önskar att jag var med i svängarna då det såldes.. Jag är med denna holofredag!

    SvaraRadera
  2. Är så kär i det här lacket, tror faktiskt att det kan ta sig in på min topp 20 för 2012. :-)

    SvaraRadera
  3. Det där är så fint! Bra gjort av Sanna!
    Jag är med idag, med Jade Magia Negra! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen bra gjort!

      Ditt bidrag är som vanligt himla fint :)

      Radera
  4. Väldigt fint lack! Och jag måste säga att jag tycker det är lite skönt att se att det inte bara är jag som kladdar när jag målar. Jag orkar inte alltid vara så noga när jag städar heller. Det syns ju faktiskt inte IRL om det är en liten aning kladdigt... :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och precis, man skärskådar ju sällan lack som i närbild i verkliga livet.

      Radera
  5. Lacket är helt underbart!

    Jag hänger på den här fredagen också :)

    SvaraRadera
  6. Jag har ju ingen blogg så jag kan visa upp, men jag har faktiskt hololack idag! Depend Raspberry (blev plötsligt osäker på stavningen där) Mitt täcker med ett lager. Det andra Depend holo jag har, Silver, är väldigt skirt.
    Detta är så pass lagom att jag kan ha det när jag jobbar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du också bär holo :) Depends hallonlack (he, he, jag fegar på svenska) är verkligen himla fint! Det silvriga också! Även Sand Grey, som Emma visar idag kan vara väldigt jobbvänligt.

      Radera
  7. Det är supersnyggt! Sanna är så duktig (som jag sagt tusen ggr tidigare;-)). Jag är faktiskt också med på holofredagen denna vecka :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag instämmer!

      Kul att du är med :)

      Radera
  8. det är så himla vackert! Jag återanvänder ju också idag trots mina hundratals holosar. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Återvinning är ett vinnande koncept, det hör man nästan på namnet :)

      Radera
  9. Brite Bird lacken är alla väldigt vackra men jag känner inget jätte behov att köpa dem, vet inte varför dock:( jag är med:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och jag vill bara ha ännu fler :)

      Kul att du är med!

      Radera
  10. Önskar att jag hunnit lägga vantarna på det där lacket, men jag får nöja mig med att njta av era bilder i stället.

    Och snart är jag med också. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Otur att att du inte hann!

      Kul att du är med, jag har hittat dig :)

      Radera
  11. Det är bra att återanvända :) Och den här är ju väldigt vacker!

    SvaraRadera
  12. Mycket tjusigt :-)

    Självklart är jag med på holofredag! :-) Wie immer!

    SvaraRadera
  13. Jag är med idag med Orly Mysterious Curse in different clothing. Så sorgen över att jag missade Sannas holos de är vackra!

    SvaraRadera
  14. Svar
    1. Jag kommer genast över och kollar och fixar länk :)

      Radera
  15. Återanvändning är bra, kan tycka att det är lite smått tragiskt när man har så mkt nytt att man inte ens hinner använda sina favoriter mer än en gång. Stars holo är verkligen ljuvligt! Och om nån läser detta och uppfattar det som kritik så är det verkligen inte det, självkritik möjligtvis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma självkritik finns hos mig :) På sistone har jag försökt plocka fram fina lack ur samlingen istället för att bara köpa nytt. Det är faktiskt inte så dumt...

      Radera