onsdag 30 maj 2012

Nästan slut: Clinique Turnaround Overnight Radiance Moisturizer


Min Turnaround Overnight Radiance Moisturizer från Clinique är nästan slut! Jag gillade den redan när jag testade och recenserade, men nu inser jag att det är oumbärlig. Synd att den är lite dyr... Och synd att jag inte passade på att shoppa ny senaste det var Cliniqueerbjudande. Om ni får nys om något bra erbjudande nu får ni gärna hojta till, för jag känner starkt behov av att lägga vantarna på en ny burk inom kort. Jag tycker helt enkelt att det är världens bästa nattkräm. Vilken nattkräm är er favorit?

4 kommentarer:

  1. Jag har flera favoriter, dels den lila från Matis och sen Decléors Floral, båda två är tyvärr dyra. På budgetfronten gillar jag Olays Regenerist, den är underbar! Den måste du nästan prova om du inte gjort det redan. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hrm Olay säger du... Jag har på något sätt fått för mig att det inte är ett så kul märke, men man ska aldrig säga aldrig :)

      Radera
  2. Tack och lov har ju Clinique erbjudanden rätt ofta. Hoppas snart för din skull!

    Jag boostar min nattkräm med mandelolja nu (efter toner, innan kräm) och min hy ba: Malin jag älskar dig nu jag ska bli fin och jämna ut min ton jag lovar bara keep giving the mandelolja!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är tur!

      Mandelolja är jag också nyfiken på, det verkar kanonbra!

      Radera