tisdag 15 maj 2012

Depend Holographic 2030 Plum


Först ut till testning bland de tjusiga hololacken från Depend blev 2030 Plum. Lacket var lätt att måla med och hyfsat snabbtorkat. Här ser ni tre tunna lager. Plum är egentligen ännu finare än vad bilderna visar. Regnbågarna är starkta med extra skimmer i gula och röda toner. Bilderna (de ni ser här är de enda jag lyckades ta idag) är knäppta i direkt solljus i all hast under en cykeltur på lunchen. Jag ser verkligen fram emot att hugga in på resten av lacken!

20 kommentarer:

  1. Vackert och jag börjar bli sjukt sugen på att testa lacken nu!

    SvaraRadera
  2. Jag måste verkligen skaffa ett par stycken känner jag!
    Detta var jättefint!

    SvaraRadera
  3. Å vad vackert! Jag måste nog skaffa ett par stycket, trots den lite saftigare prislappen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kanske blir ta 3 för 2 eller så inom kort om man har tur :)

      Radera
  4. Så fint! Nu kan jag knappt bärga mig, de måste komma nu!

    SvaraRadera
  5. Åh vad fint! Längtar ihjäl mig efter nya holosar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nya holosar behövs alltid :)

      Radera
  6. Holo-tisdag och lacket ser väldigt trevligt ut!
    Kommer nog vilja ha alla :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det muntrade verkligen upp :)

      Radera
  7. det ser jättefint ut! Hoppas jag får tag på alla även om det känns surt att köpa Dependlack för hela veckopengen. ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, visst gör det!? Jag går och hoppas på ngt lönsamt erbjudande :)

      Radera
  8. Det här ser ju verkligen lovande ut. Ett par stycken lär det bli :)

    SvaraRadera
  9. Liknar OPI DS Amethyst jättemycket! Det är ett av mina favvolack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att höra att det liknar, för jag har inte ett enda DS-lack i min ägo :)

      Radera
  10. Älskar att Depend kommit med Hololack! Jag tänkte köpa de två gröna, det som ser ut att vara rött på promobilderna men som verkar vara rosa och detta som du visar. Enda problemet är att jag är i Grekland när de släpps.. Hoppas verkligen de finns kvar när jag kommer hem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det härligt! De borde finnas kvar någonstans, alla Maxi, Åhlens och Lindexar kan ju inte befolkas av sådana nördar som vi ;)

      Radera