söndag 22 april 2012

Turqoise Tendresse

Igår slog jag till på lite turkosa ögon. Det var tänkt att se lite vårigare ut än vad jag lyckades fånga på bild. Hur som är jag mycket glad över min nya Lancômepalett!

På kinderna hade jag CORALista från Benefit och Honey Bronze Bronzing Powder från The Body Shop Honey Bronze, på ögonen Les Yeux Doux Palette i C50 Vert Tendresse från Lancôme, Precision Mascara från IsaDora (recension här) och 24/7 glide-on eye pencilFlipside från Urban Decay och på läpparna Le French Touch i 318 Sweet Marmalade också från Lancôme

12 kommentarer:

  1. Åh, paletten ska jag minsann in och klämma lite på! :) och sminkningen ser jättefin och vårfräsch ut tycker jag..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Paletten förtjänar definitivt ett kläm eller två :)

      Radera
  2. Supersnyggt! :-) /Mari

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Gah vad jag är sugen på den paletten!

    SvaraRadera
  4. Vårigt och fint! Dessutom väldigt klädsamt!

    SvaraRadera
  5. Superfint och vårigt! Blir mer och mer sugen på den paletten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Den är verkligen både vårig och somrig :)

      Radera
  6. Mmmm... älskar nyanserna!

    SvaraRadera