torsdag 22 mars 2012

Vem vann Repairwear Laser Focus?


Nu är det hög tid att presentera de som vann 5 x Repairwear Laser Focus från Clinique! Vi säger grattis till:
Anna Lundkvist
Camilla Regn
Anna M
Tove Nordqvist
Lina Airikainen
Mejla er adress till mig, så skickar jag vidare till Clinique. Hör av er senast måndag kl 12, annars går vinsten vidare (vinnarmejl kommer också).

Tack till alla er som tävlat och tack till Clinique för vinsterna!

Psst! Glöm inte att gå in och rösta i Insider-tävlingen på Cliniques Facebook-sida!

8 kommentarer:

  1. Jag blir så glad så du anar inte. Det här gjorde verkligen min dag. Underbart! Tack Kerstin! Och tack Clinique :) Jag mailar pronto!

    SvaraRadera
  2. Oj vad roligt, jag trillade nästan av stolen här! Mailar adress på en gång! *glad*

    SvaraRadera
  3. Anna M som i mig?! Mejlar för säkerhets skull! ;)

    SvaraRadera
  4. ÅHHHH va glad jag blev.

    SvaraRadera