söndag 12 februari 2012

Issmink



Jag brukar inte alls alltid sminka mig när jag ska på friluftsäventyr, men ska man testa en vattenfast maskara är det lika bra att köra på! Såhär såg jag ut om ögonen på lördagens härliga skridskotur. Nu känns det mest tråkigt att det inte är lördag imorgon också...


Jag har använt Lumenes Blueberry Long-Wear Crystal Eyeshadow i Ice Crystal, IsaDoras Glow Stick i Gold Vanilla som highlighter och i Rose Bud som rouge (färgprover här! ), Lumenes Blueberry Curl Mascara (waterproof) och Twist-Up Metallic Eye Pen från IsaDora i nyansen Silver Sky.

På läpparna hade jag IsaDora Smooth'n Shine Lipgloss i färgen 31 Pink Nectar, men det ligger nog kvar i jackfickan...

4 kommentarer:

  1. Ska bli kul att höra vad du tycker om mascaran! Jag har precis använt upp en, är lite kluven..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är inte så förtjust i vattenfast till vardags, men det kan vara bra att ha ibland...

      Radera
  2. Snyggt! Nyfiken på mascaran, använder alltid vattenfast på sommaren! :)

    SvaraRadera