torsdag 9 februari 2012

Clinique-shopping


Ni som har hängt med här ett tag känner säkert till min orimliga svaghet för Cliniquegåvor (på Åhléns just nu!). Denna gången innehöll den lilla söta necessären:
  • Superdefense SPF 25 15 ml
  • Liquid Facial Soap Mild 50 ml
  • Colour Surge Eyeshadow Duo i Victorian Pink
  • High Impact Mascara i svart
  • Superbalm Moisturizing Gloss i Grapefruit
  • Deep Comfort Hand and Cuticle Creme 30 ml

Jag passade på att stilla begäret efter Moisture Surge Intense Skin Fortifying Hydrator och att fylla på med en ny flaska av favoritsminkborttagningen Take The Day Off Makeup Remover For Lids, Lashes & Lips. Har ni shoppat än? Ska ni?

Jag handlade lite annat smått och gott också, mer om det i senare inlägg!

4 kommentarer:

  1. Kul med två skuggor. Älskar konsistensen på de läppglansen! Har köpt ett och fått ett i en gwp, tyvärr var det samma färg. Har inget jag behöver fylla på med från clinique, så får nog hoppa den här gwp:n.

    SvaraRadera
  2. Malin: Ja, skuggorna här ser himla fina ut! Läppglansen är väldigt bra, men jag har också haft lite otur med färgerna i just gåvorna...

    Du får ladda till april istället, då är det gwp-dags på Kicks!

    SvaraRadera
  3. Jag är inget jättefan av Clinique men har faktiskt köpt både en ny mascara och en eyeliner från dem ganska nyligen. Gillar inte alls deras hudvård, men däremot sminket tycker jag oftast är bra, men ofta lite för dyrt och inte tillräckligt spännande för att det ska bli nummer ett på önskelistan...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, de gör ju oftast inte de häftigaste färgerna, men basutbudet är himla bra! Jag handlar ju en del Clinique utomlands också, och där är det bra mycket billigare.

      Radera