måndag 6 februari 2012

Clinique Almost Spring


Vi har redan smygittat på våren från Clinique, men nu är det dags för mer officiell info. Årets vårlook Almost Spring, består huvudsakligen av produkter ut fasta sortimentet. Inte mig emot, de är ju både bra och fina! På bilden ser ni:
  • Min gamla trotjänare Naturally Glossy Mascara (och inte High Impact som jag först trodde), 220 kr. Jag har använt mig igenom flera exemplar och förlänger och separerar fransarna kanonbra, precis som pressinformationen utlovar.
  • Moisture Surge Tinted Moisturizer (295 kr), en färgad dagkräm med mängder av fukt för naturligt fuktmättad lyster. Finns i sex färger. Jag har testat och recenserat den här.
  • Almost Lipstick ( 290kr). Så mycket att säga om detta stift att det får bli ett eget inlägg. I väntan på det, spana in Black Honey på här.
  • Blushwear Cream Stick Limited Edition (245 kr). Krämrouge i stiftform som kommer i de fyra färgerna: Peachy Blush, Rosy Blush, Shy Blush och Black Honey (begränsad upplaga). Stiften har silkig oljefri formula och lätta att använda när man är på språng. Färgprover på två av rougen som redan råkar finnas i mina gömmor kommer inom kort!

Mer info om färger och stift kommer snart! Eftersom jag redan är lycklig ägare till stora delar av looken är det mest just läppstiften som står på min önskelista. Hur ser det ut för er? Vad är ni sugna på?

Psst! Idag släpps nya ögonkrämen
Superdefense SPF 20 Age Defense Eye Cream. Om jag hann ut i tid är jag troligen och spanar efter den när detta inlägg publiceras...

2 kommentarer:

  1. Är supersugen på att få känna på läppstiften, har hört att de ska vara riktigt bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är precis så bra som man tror! Almost Lipstick har funnits även tidigare, och de bar bra då också! Jag har haft minst två innan.

      Radera