tisdag 3 januari 2012

Vårnyheter från Depend!


När jag kom hem i den elaka stormen ikväll möttes jag av fint paket från Depend. Deras vårkollektion består av pastellkarameller i sockervaddsrosa, lila, grönt, blått och en och annan neutral nyans.


Ovan här ser ni en närmare titt på några av nyanserna. Depend släpper också ett matt överlack. Det ska bli extra spännande att testa. Det är ju ingen nyhet i sig, men det är väldigt kul med ett lättillgängligt budgetalternativ! Om vi har tur med vädret imorgon kan det hända att det börjar dyka upp färgprover redan då. Tills dess får ni hålla till godo med fler fina pressbilder:




Lacken finns i butik från vecka 3 och kostar 25 kronor styck.

11 kommentarer:

  1. Några var riktiga 80-talspasteller ser jag. Passar bra till våren

    SvaraRadera
  2. Jag älskar Depend så ser fram emot att se swatches! :)

    Sv: Jag ska försöka göra en tutorial snart igen då, vet bara inte vilken färg jag ska välja.

    SvaraRadera
  3. Vissa ser riktigt fina ut och det mattatopplacket skabli spännande att testa! :)
    Har hört att depend kommer ut med en holokollektion till sommaren också, längtar!

    SvaraRadera
  4. Jag ska spana in dem snarast. I dag var jag på KICKS o inhandlade 2 nya ESSIE-lack, Size matters samt Jam n Jelly. Size matters har jag målat på tårna nu. Jag köpte 2 lack för 179 kr som annars skulle ha kostat 129 kr/st via rabatten som man har med KICKS-club kortet just nu. Rabatten gäller t om 17 jan.

    SvaraRadera
  5. Shamrock: Det tycker jag också!

    Blowfish: Det ska jag försöka få till!

    Jessica: De underbara nyheterna har jag också hört. Jag är himla pepp!

    Caroline: De ser jättefina ut!

    Peter: Vilket bra Kicks-tips, tack!

    SvaraRadera
  6. Nej, den här kollektionen ser inte så lockande ut. Jag tror det är dags för Depend att åter försöka få fingret på pulsen i nagellacksvärlden. De var så jäkla bra ett tag men det här känns inte så nytt eller spännande. Är det samma gamla vanliga silverskimmer i skriker jag nog rätt ut. Synd, för när de träffar rätt är Depend rätt fantastiska.

    SvaraRadera
  7. Sminkan: Inget silverskimmer den här gången :) Det ryktas om holo till sommaren, du får hålla ut till dess!

    SvaraRadera
  8. Holo!!! Jag håller ut! Hurra för holo!!!

    SvaraRadera
  9. Holosar låter trevligt!! =) Tills dess suger min lacktarm efter de blåa och gröna lacken.

    SvaraRadera
  10. Sminkan: Jag är så orimligt nyfiken!

    Fru Vesa: Visst gör det! De blåa och gröna är jättefina!

    SvaraRadera