onsdag 18 januari 2012

Prisvärda minikrämer från Clinique



Hrm, 30 ml kanske inte riktigt är "mini", men jag vill ändå dela med mig av detta toppentips. Jag älskar produkter som inte är fullstora, då kan man prova sig fram och får shoppa mer. What's not to like?

Clinique släpper några av sina bästa ansiktskrämer i mindre burkar till ett alldeles överkomligt pris (30 ml räcker länge!). Superdefense SPF 25 Age Defense Moisturizer är en favorit sedan länge, och nyheten Moisture Surge Intense Skin Fortifying Hydrator i mindre förpackning är ju ett mycket bra tillfälle om man vill prova. Jag är nyfiken på den, har småtestat lite och är enormt sugen. Nu blir det shopping av!

Psst! Sublim tipsar här om ytterligare ett bra erbjudande från Clinique.

4 kommentarer:

  1. Är bra sugen på nya Moisture Surge... dessutom är min dagcreme på upphällningen. Damn you, köpstopp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Attans! Har man tur finns de kvar ett tag i sortimentet!

      Radera
    2. Och har man ännu mer tur så har man en snäll pojkvän som köper den åt en :D Hej, Moisture Surge!

      Radera
    3. Vilken lycka! Jag har inte ens hunnit ge mig och och spana in dem, men det kommer så småningom :)

      Radera