torsdag 5 januari 2012

Nyheter till läpparna från IsaDora: Smooth'n Shine Lipgloss och Perfect Moisture Lipstick 164 Marshmallow


I vår lanseras en serie nya läppglans från IsaDora, Smooth'n Shine Lipgloss (99 kr). De ska förse läpparna med skir färg, lyster och skydd i form av SPF 12. Enligt informationsbladet ska de passa perfekt i skidbacken. Jag kulle kunna tänka mig såväl skidtur som skridskotur eller varför inte uteserveringshäng och segling med dessa på läpparna.

Färgerna heter 33 Strawberry Daiquiri, 32 Peaches ´n Cream, 30 Praline och 31 Pink Nectar. Om vädret skärper sig framöver utlovas dagens läppar med Pink Nectar!

Det kommer också en ny färg av Sveriges mest säljande läppstift Perfect Moisture Lipstick. Färgen heter 164 Marshmallow och skimrar iriserande i vitt och rosa. Stiftet kan bäras ensamt eller över andra stift för att uppdatera till en mer metallisk look. Detta känner jag mig aningens tveksam till, men jag lovar att visa framöver. Perfect Moisture Lipstick är otroligt sköna, så det kan mycket väl vara en hit!

4 kommentarer:

  1. Nyfiken på resultatet av stiftet, men änner mig på mig att det kanske inte är min kopp med te...

    SvaraRadera
  2. FruVesa: Jag ska försöka fota och visa!

    SvaraRadera
  3. Nya läppglans är alltid skoj! Speciellt såna med överkomligt pris. Färgerna ser ju fina ut också :)

    SvaraRadera