måndag 30 januari 2012

Måndagsöga


Hrm, jag lyckades inte få till någon bild med öppet öga idag. Vi får klara oss med ett halvstängt! Dessutom blev jag egentligen mer nöjd med gårdagens sminkning, men så är det ibland. Jag visar ju oftast just hur min sminkning för dagen faktiskt se ut. Allra oftast innebär det attden är gjord på under tio minuter vid sexsnåret och fotograferad hastigt i något fönster vid lunchtid. Sånt är (vardags)livet!


Här ser ni vad jag använde idag (och vad jag hade i håret): Blush & Bronze Fresh Rural från IsaDoras höstkollektion Forest Groove på kinderna, IsaDoras Eye Shadow Trio i 83 Havana Browns, Beauty Base Dark Under Eye Concealer från Lumene (recension här!), UDPP, LashGASM Mascara från Too Faced, Lumenes nya läppfärg Lingonberry Lasting Lip Stain & Balm i färgen 16 Dreams (färgprov här!), Clinique Instant Lift for Brows och Too Faceds Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown.

Rosetten kommer från Monki.

Psst! Ni missar väl inte luckan med The Body Shops nya serie Chocomania i vårkalendern?

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte det blev riktigt fint, speciellt med det lite mörkbruna i ytter kanten :) Och för att vara påkletat i all hast sådär tidigt på morgonen så tycker jag du ska vara nöjd! :)

    SvaraRadera