onsdag 4 januari 2012

Dagens öga!


Här har vi ett öga, det första för i år! Jag har använt skuggorna Virgin, Sin, Sidecar och Darkhorse ur paletten Naked från Urban Decay.


Till ögonen använde jag även UDPP, maskaran Silfr från Idun Minerals (recension här!) och Too Faceds Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown.


Basen bestod i Pore Minimizer Refining Serum och Gradient Powder Blusher från Clinique, mineralfoundation från Lily Lolo, Beauty Base Dark Under Eye Concealer och Beauty Base Red Neutralizer från Lumene, och solpuder från Physicians Formula och Illuminating and Smoothing Primer också från Lumene.

9 kommentarer:

  1. Jag väntar med spänning på recension av Lily Lolo foundation. Kommer den snart? Är sugen på att köpa LL men vill vänta på att höra vad du tycker! Fin och användbar sminkning, älskar min "naked" palette. :-)
    Mvh Therese

    SvaraRadera
  2. Fin sminkning! Naked är en fantastisk palett, fick jag bara behålla en enda så skulle jag välja den...

    SvaraRadera
  3. My Sunshine: Tack!

    Recensionen är på gång så fort jag hinner :)

    Emma P: Tack! Ja, den är bäst!

    SvaraRadera
  4. Jag är så avundsjuk på din "Naked"-palett. Den var slut när jag var i USA så jag fick åka hem utan

    SvaraRadera
  5. Nakedpaletten är underbar. Funderar tom på att köpa en backup..

    SvaraRadera
  6. Shamrock: vilken himla otur! Har du spanat i de brittiska webshoppparna? Där borde du kunna hitta en! (länkar finns i min sidomeny)

    FruVesa: Det borde man kanske göra!

    SvaraRadera
  7. Snyyyggt! Nakedpaletten är ju super.

    SvaraRadera