tisdag 4 oktober 2011

Span på stan: nytt sminkmärke från Apoliva + Nouba på Apoteket



Igår när jag var ute på ett mycket viktigt shoppinguppdrag passade på att snabbspana på Apoteket. Jag kollade egentligen efter nyheterna från IDUN Minerals, men de fanns inte på plats än. Istället hittade jag en helt nya make up-linje från Apoliva (överst) och ett Nouba-ställ (nedan). Jag blir naturligtvis nyfiken på allt, särskilt på Apoliva-grejerna som är speciellt framtagna för Apoteket. Någon som testat? Vet mer? Berätta!


9 kommentarer:

  1. Jag kommer skriva om Apoliva's smink inom kort men blev jätteglad nu att det också tagit in Nouba! Har saknat dem i någon fysisk butik. Hoppas mitt Apotek tar in dem också. :)

    SvaraRadera
  2. Spännande med lite nyheter! Apoliva är jag supernyfiken på men Nouba lockar inte så värst faktiskt. Har sminkat mycket med märket och det var ingen höjdare, kanske är det omgjort nu? :)

    SvaraRadera
  3. vad roligt att nouba hittat till butik igen här i mina trakter. jag gillar deras foundations och läppstift. har saknat dem verkligen!

    SvaraRadera
  4. Jag såg de produkterna från Apoliva i en tidning häromdagen och undrade varför ingen bloggat om dem...

    SvaraRadera
  5. Kul när det händer nya roliga saker på Apoteken!
    Nouba såg jag för lite sen, men Apoliva var en rolig nyhet.
    Man kan väl inte låta bli att testa något...

    SvaraRadera
  6. Säger som andra, kul att Nouba finns ute i butiker igen!

    SvaraRadera
  7. Tina: Åh, så spännande! Jag ska hålla utkik hos dig!

    Joephine: Ojdå, jag har ingen egen erfarenhet av Nouba, men det låter ju in så lovande om du inte gillar. Men som sagt, kanske är det nya grejer...

    Ingrita: Aha, det verkar råda delade meningar :) Nu finns det iallafall på gamla apoteket på Mobilia!

    Ninni: Visst verkar de spännande! Någon officiell info har jag dock inte.

    Lotta: Ja, visst är det! Nej, det måste testas :)

    Caroline: Jag är faktiskt nyfiken på att testa! Det låter ju ändå som att många gillar märket.

    SvaraRadera
  8. Skincare by Malin R: Det hade varit toppenkul :)

    SvaraRadera