fredag 21 oktober 2011

Holofredag i kängorna



Denna veckan har jag inte lyckats få till några holofredagsnaglar på händerna. Vi får hålla tillgodo med mina blingiga tår, även om de i publicernade stund sitter instängda i mina RM Williamsar på en föreläsning... De är lackade med två lager Milana 3D Digital över detta:



Lacket under är 725 Cherise från IsaDoras höstkollektion, ett knalligt rosa lack med bra täckning.

I vanlig ordning blir jag jätteglad om ni hakar på holofredagen. Kanske har ni schysstare klor att visa upp?

Följande bloggkollegor visar urtjusig holo idag:
Sminkan

Mrs Data
Cactus

10 kommentarer:

  1. Har inga lack att visa upp just nu, sitter i sverige utan varken kamera eller några fina lack i resväskan! Nästa vecka är jag på igen :)

    SvaraRadera
  2. Härligt blingigt, synd bara att tårna inte syns så mycket såhär års...

    SvaraRadera
  3. Mina tår pryds av Jaded från IsaDora. På fingrarna har jag dock hakat på holofredagen. Typ. ;)

    SvaraRadera
  4. Snyggt!
    Jag kom faktiskt ihåg holofredag den hr veckan och passade på att få solbilder! Imponerad över mig själv :p

    SvaraRadera
  5. Honi: Det är inte lätt att hinna med :) Tur att vi är många om att hålla holofanan upp! Nästa vecka ska jag lyckas vara med själv också...

    Ninni: Lite synd är det allt :)

    Mrs Data: Mycket snyggt påhakat!

    Cactus: Tack! Så härligt med sol! Jag gillade din ljusgröna nyans.

    SvaraRadera
  6. Holo på tårna har jag aldrig haft. Hm... Kanske dags. :D

    SvaraRadera
  7. Jätte snyggt lack fran Milani. Var har du beställt det ifrån? Härligt rosa :)
    // Carolin

    http://www.minboudoir.blogspot.com/

    SvaraRadera
  8. Sminkan: Det kan vara lite uppmuntrande ibland! På yogamattan, tex :)

    Carolin: Tack! Jag beställde från Cherry Culture. Funkade super, tog 10-12 dagar.

    SvaraRadera
  9. Isadora-lacket hur fint som helst Kerstin! Själv har jag OPI(Let me entertain you) på mina Tånaglar nu. I morgon ska jag byta färg till nyinköpta OPI(Bogota Blackberry) på naglar o tår. Synd bara att flip flopssäsongen är över för den här gången.

    SvaraRadera
  10. Peter: Tack! Åh, Let me entertain you är ett av världens finaste lack!

    Ja, himla synd att flippflopperiet är över :)

    SvaraRadera