fredag 14 oktober 2011

Holofredag med Milani 3D HD



Veckans holofredagsnaglar utgörs av Milani 3D i färgen 509 HD, mitt första silver-holo. HD har finfina regnbågar, men är lite skirt och lite kornigt. All lack kan ju inte riktigt vara som Reclaim, kornig holo är också fint tycker jag. Vad tycker ni?




Två lager är i skiraste laget, men med ett grått eller silvrigt lack under tror jag att det kan funka.


På tummarna ser men regnbågarna bättre. Tre lager längst till höger, övriga två två lager. Hoppas att ni vill vara med på holofredag även denna veckan, är så kul att se alla fina lack. Hojta gärna till i kommentarerna så att jag hittar er och kan länka!

Här kan ni spana in fler sköna hololack:
Honi
MrsData
Cactus
Sminkan
Emma

Pamsan

Fler länkar kommer efterhand! Jag ska bara hitta dem :)

12 kommentarer:

  1. Ett så himla snyggt scatterhololack det här!
    Jag fuskar lite med ett lack med prismatiskt glitter den här veckan, inte riktigt rätt, men det var det enda jag hade färdigt :p

    SvaraRadera
  2. Vi är med, både jag och Emma!

    Jag gillar Milanis silverholo. Den är väldigt fin. Bättre än jag trodde innan jag provade den så den var en positiv överraskning.

    SvaraRadera
  3. Hördu... När beställde du? Mina har inte dykt upp o det är ju 2 v nu.. För ö, RIKTIGT fint tycker jag. Lite mittemellan glitter o riktigt hologram.:) jag kör samma rosa som förra fred bara för att det är oktober.;) HM sinful seniorita.

    SvaraRadera
  4. Det är absolut fint även fast partiklarna är lite större! Få hololack har ju då finmalt skimmer som OMG-lacken och Reclaim. Jag kanske borde köpa Milanis holosar, vi har ju kraftiga holocravings på vår blogg:)

    SvaraRadera
  5. Mrs Data: Kul med krackel :)

    Cactus: Tack! Ditt CC-lack var också jättefint!

    Sminkan: Härligt att ni är med! Ja, Milani-lacken är inte dumma. Stort plus för att de är relativt lättåtkomliga!

    Shamrock: Tack!

    Wysteriia: Tack!

    Basteth: Min tog typ 12 dagar, supersnabbt! Störigt att dina inte kommit än =( Hoppas de dyker upp snart!
    Sinful Seniorita är ju perfekt en holofredag i oktober :)

    Emma P: De är ju ganska billiga! Jag tycker att du ska slå till1 =) OMG-lacken drömmer jag om att hitta någonstans. Förr eller senare dyker de väl upp...

    SvaraRadera
  6. Det där är ju superfint och kan nog även funka med andra färger under som layering, tror du inte?

    SvaraRadera
  7. Ninni: Tack! Ja, det borde funka braöver annat. Får ta och testa!

    SvaraRadera