måndag 24 oktober 2011

En skog på ögat


Imorse sträckte jag mig efter paletten 84 Forest från IsaDoras från höstkollektion. Den är mycket fin, även om den inte är så grön som jag hoppades från början.


Paletten, mineralfoundation från IDUN Minerals (recension här!), Eye Focus Single Eye Shadow i 33 Champagne, rouget Valnöt från Apoliva Makeup (färgprov här), concealer från Apoliva makeup (färgprov här), 24/7 glide-on eye pencil i Stash från Urban Decayoch Lash Architect 4D Mascara från L'Oréal.

4 kommentarer:

  1. Vad fint det blev :) Jag hade inget speciellt alls idag, min bas blev dessutom en katastrof, mådde så illa imorse att jag inte hann fixa den fin. Men ingen sa något så jag kanske klarade mig helt ok ändå ;)

    Hoppas förkylningen känns bättre!

    SvaraRadera
  2. Mycket finare än en snigel på ögat...
    :-)

    SvaraRadera
  3. Svar: Men tack :D Inte fyllt än dock, gör det på torsdag ;) hehe

    SvaraRadera
  4. Blowfish: Tack! Man klarar sig ibland bättre utan smink än vad man först tror :)

    Ninni: Precis :)

    Wysteriia: Oj, grattis i förskott då istället :)

    SvaraRadera