onsdag 19 oktober 2011

Dagens öga med Sommargyllen, Akleja och Mistel



Det är aldrig kul när man gör en sminkning man blir nöjd med och sedan får skumma bilder i skumt ljus (med orkanvindar). Skuggorna Akleja, Sommargyllen och Mistel från IDUN Minerals är hur som helst riktigt fina! Jag får göra sminkningen någon mer gång och visa ordentligt.


Utöver de tjusiga skuggorna (färgprover här!) använde jag kajalen Emerald Nights från Lancôme, Lash Architect 4D Mascara från L'Oréal, Clinique Instant Lift for Brows, concealer från Apoliva makeup (färgprov här), Full Bloom Ultra Flush Powder Blush i nyansen Who's your Poppy från Too Faced, UDPP och IsaDora Light Touch Natural Radiant Makeup.

8 kommentarer:

  1. Ser supertjusigt ut! Fina nyanser tillsammans! :)

    SvaraRadera
  2. Sommargyllen ser riktigt spännande ut. IDUN Minerals är ett svenskt märke (med tanke på skuggornas namn)?

    //Carolin
    http://www.minboudoir.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Vårkänslor! Åh så fint och härligt!
    Och jag tycker det är fruktansvärt att fotografera nu så här års. Kommer snart bara ha en sommarblogg, för jag är så himla opepp...

    SvaraRadera
  4. Josephine: Tack!

    Carolin: Den är superfin!

    Helt rätt gissat om IDUN! Det är ett svenskt mineralmärke som finns på våra apotek. Tidigare har de släppt basprodukter, och nu även ögonsmink. Mycket lovande och kul, spana in är http://www.idunminerals.com/ Deras mineralfoundation är en av de bästa jag testat.

    Malin: Tack! Det är verkligen svårt med peppen när ljuset försvinner... Men du kan jul snart fylla bloggen med julgott :)

    SvaraRadera
  5. Vad fina färger.=) Sugen på att testa de där skuggorna faktiskt

    SvaraRadera
  6. Det känns fräscht på något sätt och riktigt vackert! :)

    SvaraRadera
  7. Superfina nyanser! Passar dig perfekt.

    SvaraRadera
  8. Kashaya: Tack! De är absolut testvärda!

    Blowfish: Tack snälla!

    Ninni: Tack! De känns verkligen som jag :)

    SvaraRadera