söndag 2 oktober 2011

Brunt med The New Black




Här har vi en tvådagarssminkning från helgen. Så fina och användbara färger i The New Black Collection från Clinique.


Skuggkvartetten och läppduon Airkiss / Think Bronze från Clinique, rouget Touch of Radiance Blush från Lumene i nyansen Radiant Blush (färgprov här!), Cream Eyeliner i Coffee från elf, Clinique High Impact Mascara, Touche Èclat från YSL, och Clinique Instant Lift for Brows.


Rouget hamnade visst på första bilden, men övrig kindfärg ser ni här: Georgia från Benefit som highlighter, bronzern Midsommar från Idun Minerals (recension här!) och Laura Mercier Tinted Moisturizer SPF 20.

7 kommentarer:

  1. Vad fint! :) Låter lite lamt, för jag säger alltid det, men jag vill kommentera så att du ska veta att du gör det så fint :D

    SvaraRadera
  2. Lite mörkare än jag är van att se dig med! :) Men väldigt fint, som vanligt!

    SvaraRadera
  3. Blowfish: Tack snälla! Det låter inte alls lamt, eller så tänker jag också ibland när jag kommenterar bloggar, men man vill ju mest visa att man sett och att man gillar. Då är det ju perfekt!

    FruVesa: Tack!

    Honi: Tackar!

    SvaraRadera
  4. Älskar färgerna i paletten!

    SvaraRadera
  5. Snyggt!
    Fina användbara färger!

    SvaraRadera
  6. Ninni: Tack! Jag kan tänka mig att de skulle vara något för dig!

    Lotta: Tack!

    SvaraRadera