fredag 2 september 2011

Önskepaletter #7: Lancôme Doll Eyes



När jag först såg bilder på Lancômes sensommarkollektion Doll Eyes blev jag inte helsåld direkt. När jag såg den i butik, däremot, och när jag ser dessa pressbilder, håller jag på att trilla av stolen av habegär! Vilka underbar paletter!

Lancôme är det high-endmärke som brukar göra de starkaste kollektionerna enligt min mening. Declaring Indigo och Ôh my Rose tillhör mina all time favourites.

I Doll Eyes ingår paletterna Baby Romance, Baby Nu, Baby Pop och Baby Glam.


Som väntat är det blågröna Baby Romance som får mitt grönälskande sminknördshjärta att klappa fortast. Perfektion i ask!



Baby Nu lockar också, den ser extremt användbar ut! Hur jag än gör lyckas jag inte få fram ensambild på den ur pressarkivet, men Baby Pop och Baby Glam är minsann inte dumma de heller. Jobbigt läge när man önskar sig fyra paletter som kostar 495 kronor styck... Det är bara att vänta in en rabattcheck från Kicks, eller en skänk från ovan. Vilken av de fyra finingarna vill du helst ha?

10 kommentarer:

  1. Beställ från kicks på nätet och använd kod: KLAUG Så får du 20% gäller till 6/9!

    SvaraRadera
  2. My Sunshine: Vilket grymt tips! Tack!

    SvaraRadera
  3. Baby Romance och Baby Nu ser väldigt fina ut :)

    SvaraRadera
  4. Ser riktigt fina ut men lite för skira nyanser för min smak :P

    SvaraRadera
  5. Paletterna känner jag lite så där för, men hela displayn är verkligen inbjudande.

    SvaraRadera
  6. Wysteriia: Grejen med dem är att de inte är riktigt så skira som de ser ut, men smaken är ju klart olika :)

    Emma: Ja, så himla fint presenterat!

    SvaraRadera
  7. Har någon testat Lancômes nya Doll Eyes Mascara? Blev sugen på att köpa då jag hört att den verkligen ger lösögonfrans effekt. Hittade den på www.donnabeauty.se för endast 169kr. Någon som beställt från de? Man tycker de bör vara pålitliga då de har butik i Stockholm.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Janina!

      Jag har inte testat just Doll Eyes Mascara, men jag har testat de flesta andra av Lancomes maskaror, och de har varit bra.

      Donnabeauty har jag inte heller testat, men jag har hört gott om dem!

      Radera
  8. 269kr menade jag inte 169kr!

    SvaraRadera