tisdag 20 september 2011

Murad till testning!


I somras fick jag med detta provkit från Murad i någon tidningsprenumeration. I paketet fanns
  • Essential-C Day Moisture SPF 30 som jag redan har börjat testa. Verkar lovande! Krämer som har både "vitamin c" och solskydd i namnet brukar gå hem hos mig!
  • Skin Perfecting Primer Dewy Finish har jag sparat lite på. Den passar förmodligen bättre när det blir kallare väder och jag blir torrare i hyn.
  • AHA/BHA Exfoliating Cleanser, en hybrid mellan skrubb och rengöring. Redan på plats i duschen.
  • Waterproof Sun Block SPF 30. Denna lilla tub sparas till våren!

Extra kul att testa eftersom jag inte testat något från märket tidigare. Jag har hört mycket gott om det! Vad säger ni som testat tidigare? Bra? Prisvärt?

5 kommentarer:

  1. Den dagkrämen har jag haft och gillade skarpt!

    SvaraRadera
  2. Vad spännande, har aldrig testat Murad!

    SvaraRadera
  3. Malin: Den verkar så himla bra! Synd att den är så dyr i Sverige...

    Josephine: Ja! Verkar lovande!

    SvaraRadera
  4. Ja, inte är det billigt med den här typen av märken. Jag brukar tänka att det är en form av investering ;)

    SvaraRadera
  5. Malin: Det är iallfall en bra ursäkt :)

    SvaraRadera