måndag 5 september 2011

Mera Lumene Lingonberry Lip Lacquer!


Jag fick hem två nyanser av Lumenes Lingonberry Lip Lacquer för testning i början av sommaren. Den klarröda har ni redan sett ett par gånger, den har blivit en riktig favorit.


Här har vi den varmt nude-rosa också. Jag är i vanliga fall lite skeptisk till sådana färger, men den är så fin på! Dessa läpplack är dessutom sköna och sitter som berget. Jag kan inte riktigt förklara hur det kommer sig att jag inte köpt på mig fler färger än, det får bli ändring på det framöver!

Lingonberry Lip Lacquer finns i tio färger och kostar 109 kr.

4 kommentarer:

  1. Kvinna! Du har supervackra läppar!

    SvaraRadera
  2. Det här tyckte jag var jättefint och lagom, och dina läppar, så fina! :D

    SvaraRadera
  3. Riktigt fint! Är detta någon slags hybrid mellan läppglans och läppstift eller?

    SvaraRadera