tisdag 6 september 2011

IsaDoras Forest Groove: färgprover på läpparna


Vi har tidigare titta på fina skuggor, fina lack och rouge från IsaDoras höstkollektion Forest Groove. Nu är det dags för läpparna också! Två nyanser av storsäljande läppglanset Moisturizing Lipgloss ingår i kollektionen. Nakenrosa 07 Vintage Rose med guldglitter och djupröda 23 Zinfandel.



Båda är fina, även om Zinfandel är betydligt djärvare! Mjuka och bra i konsistensen.




I kollektionen släpps också två nya Perfect Moisture Lipstick. Här ser ni 156 Mauve Rose och 155 Zinfandel. Det är ett tag sedan jag swatchade, och nu gillar jag alla färgerna på bild, men jag kommer ihåg att Zinfandel kändes väldigt mörk. Kan dock bero på att jag var osminkad i övrigt när jag testade. Får bli fler test till kvällsmejk i fortsättningen!


Läppennan Plum ingår också i Forest Groove. Den är nog inte så dum för att hålla de mörkare läppfärgerna på plats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar