tisdag 13 september 2011

Dagens öga med Lumene Archipelago



Igår högg jag in på en av höstnyheterna från Lumene, krämskuggan Blueberry Long-Wear Crystal Eyeshadow i lysande blå Archipelago. Skuggan är både snygg och skön att använda. Hållbarheten känner jag mig däremot lite tveksam till än så länge. Nästa test blir med Urban Decay Eye Shadow Primer Potion under.


Jag testade också en liten gnutta av Blueberry Long-Wear Crystal Eyeshadow i nyansen Ice Crystal i inre ögonvrån. Med på bilden är också IsaDora-maskaran Big Bold Mascara Super Volumizing, Clinique Instant Lift for Brows, Leopard Complexion Perfecion Kit från Too Faced och kajalen Deep Cobalt från Clinique.

9 kommentarer:

  1. Svar: Åh tack :D Så glad jag blir :D

    Jag har varit och klämt på dom där men köpte aldrig med mig någon skugga hem :/

    SvaraRadera
  2. Fint med blått :)
    Jag körde på grönt från elf, kolla gärna in mina bilder på bloggen :)

    SvaraRadera
  3. Wysteriia: De verkar minsann vara värda ett köp!

    Blowfish: Tack! Jag gillar ju grönt, kommer genast och tittar :)

    SvaraRadera
  4. Lumeneskuggorna ser jättefina ut, var och nöp i dem häromdagen, men man kan ju tyvärr inte köpa allt man ser...

    SvaraRadera
  5. Sv: Tack så mycket! Elf eyelid primer är otroligt bra, jag kan inte säga bäst då jag bara provat den och en från make up store. Men för 15 kr så håller sig skuggan hela dagen utan at creasa. Helt klart nöjd! :)

    SvaraRadera
  6. Karin: Tack!

    Ninni: De är verkligen fina! Men du har helt rätt, men kan ju inte köpa allt. Även om man gärna vill :)

    Blowfish: Jag ska också se till at prova endera dagen :)

    SvaraRadera
  7. Den blå skuggan ser underbar ut!

    SvaraRadera