måndag 26 september 2011

Blått deluxe


Idag fick min nya Tecnico Eyeliner i Blue från Collistar ståta i ensamt majestät i dagens öga. Så härligt knallig och metallsik! Lätt att måla med och sitter som berget.



Bilderna är klickbara. Färgprov på linern finns här.


Till dagens använde jag ett ganska gammalt solpuder från Shiseido, rouget Baked to Last i Coral från The Body Shop, Lancôme Effacernes Concealer, IsaDora Light Touch Natural Radiant Makeup, nya IsaDora-maskaran Big Bold Mascara Super Volumizing, UDPP, Clinique Instant Lift for Brows, Bikini Line från Benefit, Tecnico Eyeliner i Blue från Collistar och läppduon Airkiss / Think Bronze från min Clinique-frossa i NY.

11 kommentarer:

  1. Grymt snyggt!

    Jag som har tänk att jag vill ha mer murriga toner nu...
    Nu blir jag frestad igen med sån blå!

    SvaraRadera
  2. Älskar blå eyeliner! Supersnyggt!

    SvaraRadera
  3. snyggt, men eh har du missat att det finns en turkos eyeliner...!? ;-)

    SvaraRadera
  4. Lotta: Tack! Jag tror att knallblått blir bra komplement till allt det höstmurriga.

    Lina: Tack! Jag också :)

    Ingrita: Tack! Nej, nej, inte missat :) Jag fick den turkosa som testexemplar i våras, och sedan dessa har jag letat efter den blå. De är så grymt bra o lättjobbade!

    SvaraRadera
  5. Tamejtusan - det är ursnyggt! Älskar't!

    SvaraRadera
  6. Wow! Den blå bara poppar fram dina ögon

    SvaraRadera
  7. Så sjukt snyggt, vilken färgklick! :)

    SvaraRadera
  8. Ninni: Tack snälla :)

    Kajalpennan: Tack, kul att höra!

    Josephine: Tack så mycket!!

    SvaraRadera
  9. Det här blev verkligen underbart fint. Fantastiskt snygg eyeliner!

    SvaraRadera