torsdag 8 september 2011

Bare, Bliss och Sandstone



Idag har jag testat de matta skuggorna Bare, Bliss och Sandstone ur In the Light Palette. Jag kombinerade med den medföljande kajalen och det blev lite hårdare än jag tänkt.


Jag använde: Honey Bronze Bronzing Powder från The Body Shop Honey Bronze (färgprover), Full Bloom Ultra Flush Powder Blush i nyansen Who's your Poppy från Too Faced, palett från Stila, Clinique Pore Minimizer Refining Serum, Lumene Sun Radience Skin Tone Perfector i nyansen Bronze Glow, nya IsaDora-maskaran Big Bold Mascara Super Volumizing, Clinique Instant Lift for Brows, Stila Smudge Stick Waterproof Eye Liner i Damsel, UDPP och Lancôme Effacernes Concealer.

7 kommentarer:

  1. Jag tyckte det blev hur snyggt som helst :-)

    SvaraRadera
  2. Svar: Åh tack så mycket :D Så glad jag blir :)

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Tycker eyelinern är dösnygg.. :)

    SvaraRadera
  4. Mrs Data: Tack! Jag är alltid lite osäker på matt. Fint på andra, men känns inte alltid helt hundra på mig.

    Veronica: Tackar!

    Wysteriia: Vassego!

    Honi: Tack! Ja, den blev bra, bara mycket skarpare än jag hade tänkt.

    SvaraRadera
  5. Jag tror att de som gjorde skuggorna har tänkt sig just så!
    :-) Fint!

    SvaraRadera