lördag 6 augusti 2011

Starry Night, Satin Sheets och Push-up


Här ser ni ett litet öga från förra veckan. Till mina pastelliga naglar och gula klänning valde jag att hålla mejken ganska neutral, men med en blå twist i form av gellinern Stila Smudge Pot i Starry Night.



Här ser ni vad jag använde:


På kinderna hade jag Peach Leopard och Candy Leopard ur Leopard Complexion Perfecion Kit. Längs med övre fransraden hade jag utöver gellinern Clinique-pennan Midnight. Ögonskuggorna, Satin Sheets och Push-up, är hämtade ur Too Faced-paletten Eye Love Eye Shadow Collection. Spana in skuggorna och swatches på dem här! Jag använde också reafyndet Illuminating Face Base från The Body Shop och Three-Dimensional Supermascara Blue från Collistar.

3 kommentarer:

  1. Jag gillar sängkammarblicken på fotot på andra raden. Lite Marily öven den! :D
    Jättefin sminkning, som vanligt.

    SvaraRadera
  2. Sminkan: Tack! Lite kisning mot starkt solljus :)

    SvaraRadera
  3. Blev fint, kan tänka mig att det var snyggt till klänningen:)

    SvaraRadera