torsdag 25 augusti 2011

Recension: IsaDora Bronzer Brush


Bronzer Brush från IsaDora är en sådan produkt som jag förmodligen inte hade köpt av mig själv. När den väl landade hos mig passade jag på att testa, och när jag tänker efter har jag använt den i stort sett varje dag sedan dess. Det betyder helt klart att den är bra! Den är stor, mycket mjuk och greppvänlig. Borsten fördelar produkt lagom tunt över huden och går även bra att bygga färg med. Att den är stor är mest en fördel, men det gör också att man kanske inte packar med den i första taget. För 120 kr kan det vara förlåtet!
Betyg: 4 av 5
Bronzing Powder som lanserades samtidigt kan ni spana på här. Jag har 48 Matte Tan, och vi trivs mycket bra ihop. Köp om du letar matt bronzer! Bronzing Powder finns även i skimriga och rent av lite glittriga nyanser. (Jag är dock skeptisk till glitter i bronzer.) Bra budgetkap fin och praktisk dosa.

2 kommentarer:

  1. Härligt att hitta ett redskap som man gillar och till ett bra pris dessutom

    SvaraRadera
  2. Shamrock: Ja! Budgetborstar är inte helt lätta att hitta.

    SvaraRadera