söndag 7 augusti 2011

Färgprover på Forest Groove-lacken



Här kommer lite snabba swatches på lacken ur IsaDoras höstkollektion Forest Groove. Alla lacken är målade i ett lager utan överlack. För hela-handen-manikyrer: spana in eminenta bilder hos Bjooti!


718 Bronze Patina är ett grovskimrande neutralt mörkbrunt lack. Snyggt och diskret!


719 Forest är kollektionens stjärna! Vacker skimrande olivgrönt med inslag av guld och svart. Mmmm!

642 Zinfandel fick pryda tummen. Det är inte ett unikt lack på något sätt, men det är högblankt, vältäckande och vampigt. Kommer säkerligen att vara användbart när man vill vara lite elegant och diskret.





Jag gillar ändå Forest och Bronze Patina bäst. Vilket lack är din favorit i kollektionen?

8 kommentarer:

  1. Jag kände spontant att jag vill ha Bronze Patina och Forest men sen blev jag lite osäker på om Forest möjligen är väldigt lik MAC Seriously Hip, från Style Black.....Måste nog ha på det lacket när jag kikar på denna kollektion.

    SvaraRadera
  2. Så fina dom ser ut, hoppas jag hinner testa något av dom snart :D

    SvaraRadera
  3. Jag måste definitivt ha alla tre! Tror Forest är favoriten.

    SvaraRadera
  4. Det är klart att Forest är #1, fast det är nog lite likt MAC´s från Black Style...

    SvaraRadera
  5. Lina: Det är två riktigt snyggingar! Kanske finns det någon annan beautybloggare där ute som kan swatcha och jämföra Seriously Hip och Forest?

    Wysteriia: De är kanonfina och lättmålade!

    Des: Japp!

    Nailtastic: De rekommenderas varmt!

    Emma: Det är väldigt fint! Vi får hoppsa att någon swatchar och jämför!

    SvaraRadera
  6. Forest och Bronze Patina ser finast ut!

    SvaraRadera
  7. Roxcat: De verkar onekligen var populärast :)

    SvaraRadera