lördag 6 augusti 2011

Dagens pasteller


Jag har visserligen precis provat Forest Groove-lacken, men nu måste vi ta lite paus i höstmurret! Nu är det ändå sommar och jag vill visa hur fingrar och tår sett ut under veckan som gott. På tårna: IsaDora Ocean Drive. Bakgrunden utgörs av en lika pastellig och fin sommarklänning.


På fingarana har jag Pink Lemonade, ett läsaknde varmt fuchsiarosa krämlack som också kommer från IsaDoras sommarkollektion Trend Nails.


Båda lacken täcker fint i ett lager. Klockrent!


10 kommentarer:

  1. Tycker den rosa är jättefin!
    Varför har jag inte köpt den?

    SvaraRadera
  2. Pink Lemonade är så himla härligt :)

    SvaraRadera
  3. Båda lacken ser klockrena ut nu på sommaren!

    SvaraRadera
  4. Lotta: Tack! Det är inte försent :)

    Tina: Tack!

    Gitter Sisters: Ja, visst är den?!

    Honi: Ja, verkligen!

    Nailtastic: Tack!

    SvaraRadera
  5. Pink Lemonade var jättesnygg! Själv har jag bytt färg till Depend nr 41(havsblått) på tårna.

    SvaraRadera
  6. Pink Lemonade har jag också och det är så himla fint!

    SvaraRadera
  7. Måste lacka till Pink Lemonade snart, den är ju ursnygg!

    SvaraRadera
  8. Peter: Tack!

    Emelie: Ja!

    Josephine: Ja, riktigt somrig och härlig!

    SvaraRadera