måndag 15 augusti 2011

Dagens gröna



Idag har jag, precis om MakeitFab, kört på en skugga på hela locket, och precis som Fröken Rosa häromdagen, valt grönt.


På kinderna hade jag Benefits Georgia över CORALista och Indian Summer från Lumene (färgprov här). Till ögonmejken använde jag den gröna skuggan ur IsaDorapaletten Khaki Bronze på hela ögonlocket och Bikini Line från Benefit som highlighter. Under dem hade jag , IsaDoras Waterproof Cream Eye Shadow i Seaweed Green och på fransarna Big and Curvy Waterproof Mascara från The Body Shop och kajalen Emerald Nights från Lancôme längs med övre fransraden.


Här ser ni även dagens läppar, Mavalip i nyansen Pasadena.

6 kommentarer:

  1. Åh vilken fin färg på läpparna! :)

    SvaraRadera
  2. Det här var ursnyggt på dig ju, och vilket fint stift!

    SvaraRadera
  3. Wysteriia: Tack :)

    Josephine: Tack!

    Käthe: Tack!

    SvaraRadera
  4. Åh, Mavalip jag så nyfiken på! Jättesnyggt :)

    SvaraRadera
  5. Fröken Frodig: Tack! Det är då attans att de ska vara så omöjliga att hitta i butik!

    SvaraRadera