tisdag 16 augusti 2011

Aprikos och rosa



Idag var de snälla färgerna som fick komma fram. De kom just idag ur min gamla favorit Blooming Spring från IsaDora.


Jag använde också Bikini Line från Benefit, UDPP, nya IsaDora-maskaran Big Bold Mascara Super Volumizing Clinique Instant Lift for Brows och Urban Decaykajalen Bourbon.


Basen bestod i bronspaletten The Bronzed & The Beautiful - French Riviera Edition (färgprover), Primed & Poreless Bronze Tint SPF20, Laura Mercier Tinted Moisturizer SPF 20, Benefits Georgia, Full Bloom Cheek & Lip Colour Crème i färgen Sweat Pea från Too Faced (färgprov här), Lancôme Effacernes Concealer och Benefit Powderflage.

2 kommentarer:

  1. Fint! Jag har funderat på att köpa den Isadora-paletten ett bra tag nu, men det har aldrig blivit av..

    SvaraRadera
  2. Roxcat: Tack! Jag har använt min väldigt mycket!

    SvaraRadera