torsdag 9 juni 2011

Vardagsöga med Pretty in Prints


Lite kisigt och spretigt, jag fotograferade snabbt innan en löprunda. Nu är jag rejält trött i benen! Sminkningen är vardaglig och enkel, jag har mest varit sugen på sådana sminkningar på sistone.


Jag har använt alla skuggorna + rouget Preacious Posy ur paletten Pretty in Prints från Clinique. Med i sminkningen var också Superbalanced Powder Makeup spf 15 Mineral Rich Formula från Clinique, duokajalen brown sugar/cream lustre och High Impact Mascara från samma märke, Mavalip i nyansen Pasadena på läpparna, Urban Decay Eyeshadow Primer Potion (UDPP) och bronzing Powder från IsaDora i 48 Matte Tan.

3 kommentarer:

  1. vad fin du är när du är ute och springer! :)

    SvaraRadera
  2. Ja, oerhört klatschig i löparspåret! Jag har inte helle känt för så starka färger på sistone, därav väldigt få ögon, inte så kul att bara visa lite mascara liksom...

    SvaraRadera
  3. Karin: Tackar, tackar! Blir ju så när man springer direkt efter jobbet :)

    Ninni: Det blir lätt så, det är ju inte så spännande när man ser likadan ut dag efter dag :)

    SvaraRadera