fredag 20 maj 2011

Paketfrossa!


Det kom faktiskt två paket igår! Det ena hade tyvärr blivit skadat i posthanteringen, men det som kom fram helskinnat ur kuvertet är minsann inte fy skam! Ovan ser ni hudvård till kroppen från Lumenes nya somriga serie Birch & Honey, duschkräm, kroppslotion och kroppsskrubb (49 kr styck) och skimrande krsoppsbronzern Lumene Natural Bronze (135 kr). De tre gröna tuberna testkördes redan igårkväll, jag återkommer med omdöme inom kort!


Här ser ni stora delar av sommarens sminklook Summer Delight: skimrande mineralbronzern Indian Summer (125 kr), pärlemorskimrande ljusrosa Wild Rose Lipgloss (95 kr), Sun Radience Skin Tone Perfectors (89 kr) i nyansen Honey Glow och Lingonberry Lip Laquer i icke namngivna men fina krämnyanser (109 kr).


Bronzern ser riktigt fin ut, jag är otroligt svag för allt som kan associeras till leopardmönster. Tur att den överlevde transporten.

4 kommentarer:

  1. Har aldrig testat deras smink... känner inte heller någon som har använt deras smink, ska bli kul att höra vad du tycker om dem.

    Jo, en mascara har jag testat, kom jag precis på. Gillade de lacken jag testade förut.

    SvaraRadera
  2. Jag hämtade ut mitt idag. Ska bli mkt spännande att testa! :)

    SvaraRadera
  3. Gud ett så lyxigt paket! Jag är supernyfiken på de gröna tuberna!

    SvaraRadera
  4. Carina: Lumene brukar vara bra! Jag har flera återkommande favoriter från dem i samlingen.

    Käthe: Ja, jättekul!

    Ninni: De känns härliga!

    SvaraRadera