torsdag 19 maj 2011

Mer holo åt mig!



Efter härliga holoveckan hos Sminkan och Emma är jag besatt av holografiska lack. Jag har ju ett och annat otestat lack liggande, men man ska följa sin lust när det gäller smink och naglar tycker jag. Jag lustar bara holo just nu, och det mest holografiska jag har i min samling är H&M:s Creme de la Creme. Det är ju alldeles uppenbart att samlingen behöver utökas, frågan är bara med vad och hur...


Creme de la Creme är inte superholografiskt. Som ni ser här på den högra tumbilden kan lacket även te sig som ett ganska vanligt guldlack.

9 kommentarer:

  1. Tycker det är väldigt fint iallafall! Och tipsar om Color Club - Revvvolution / Wild at heart / Worth the Risque / Fashion addict. Allihop är fina!

    SvaraRadera
  2. Så snyggt! Och jag håller med Honi, lite Color Club holos ska nog inte vara några problem att få tag på iaf, och de är superfina!

    SvaraRadera
  3. Jag har alla fyra lacken ur den kollektionen och de är superfina allihop!

    SvaraRadera
  4. Honi: Tack! Jag tänkte klicka in hos dig och spana inför nästa beställning :)

    Roxcat: Tack! Det får nog bli lite Color Club framöver :) Ska spana runt lite i den samling också!

    Ninni: Jag är ett himla pucko som bara köpte ett...

    SvaraRadera
  5. Jag har två och så klart inte det här. :D

    SvaraRadera
  6. Holo är väl värt att vara besatt av. Det här var fint. Har tyvärr inte lyckats lägga vantarna på ett enda av H&Ms holografiska.

    SvaraRadera
  7. Sminkan: Synd, för det är inte så tokigt!

    Emma P: Otur! Jag hoppas utöka samlingen framöver.

    SvaraRadera
  8. Fint :)

    Hmmm undra ifall jag har något Holo-lack här hemma...

    SvaraRadera
  9. Carina: Tack! Du får leta :)

    SvaraRadera