lördag 14 maj 2011

Depend 242!



I detaljinlägget nedan skymtar redan 242 från Depends sommarkollektion, så det är väl lika bra med en ordentlig titt! 242 är ett av de intressantaste lacken i kollektionen. Färgen är ovanlig, aningens svårburen, men snygg. Här ser ni två lager. I vanlig ordning hade det säkert varit snyggare med tre, men jag hade (också i vanlig ordning) för bråttom.

Nu väntar firande av lillebrors födelsedag, förhoppningsvis kan blogger laga sig under tiden. Jag vill gärna ha tillbaka alla fina kommentarer!

6 kommentarer:

  1. Det lacket tror jag att jag hoppar över. Såg dock några andra som du visade upp förut som jag är nyfiken på.

    Hoppas att ni får roligt i kväll :)

    SvaraRadera
  2. Riktigt intressant lack och väldigt snyggt.

    SvaraRadera
  3. Inte riktigt min grej, men jag har nog aldrig sett ett liknande förut så det är ovanligt.

    SvaraRadera
  4. Carina: Tack vi hade supermysigt! 242 är kanske lite mer svårtillgänglig än många andra i kollektionen :)

    Lina: Tack!

    Ninni: Ovanligt, men lite svårtburet :)

    SvaraRadera
  5. Otroligt läcker färg!

    SvaraRadera