fredag 29 april 2011

Recension: Fransnäring från Depend

Detta är en riktigt svår recension att skriva. Jag har försökt fota före- och efterbilder för att illustrera, men det funkar inte alls. Utan maskara syns mina fransar knappt, och med blir det ju maskaran som står för effekten, och inte serumet. Nåväl. När jag började använda Depends ögonfransserum märkte jag en volymeffekt nästan direkt. Sedan fortsatt jag ett tag, nöjd, men reflekterade inte så mycket över hur mina fransar såg ut. Sedan hamnade fransnäringen i necessären och glömdes bort ett tag. Aj, aj, aj! Plötsligt stod jag och kämpade med maskaran på morgonkvisten och kunde inte förstå varför jag hade så mesiga fransar. Sen kom jag på att det var serumet som fattades. Nu är det framme igen och ordningen är återställd. En ny förpackning ska inhandlas snarast.
Betyg: 5 av 5

17 kommentarer:

  1. Varit sugen på att testa den länge (mest för att priset är vänligare än andra märkens fransprodukter) och den här recensionen gjorde mig bara mer pepp! Vet du om den finns i "riktiga" butiker eller bara på nätet? Jag har inte kunnat hitta den, men så är jag ganska dålig på att leta också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den finns på Ica maxi stormarknad

      Radera
  2. Har kört MUS fransserum (kommer inte ihåg vad det heter) och märker direkt skillnad när jag inte använder det. Den här blir jag ännu mer sugen på eftersom jag har för mig att MUS serum är dyrare. Får testas inom kort. :)

    SvaraRadera
  3. Ja, nu blev jag ju sugen! Egentligen är jag ganska nöjd med mina fransar, men det gör ju aldrig något om de blir längre och tätare... hihi.

    SvaraRadera
  4. Blev de längre? Dottern vill ha längre fransar

    SvaraRadera
  5. Åh, jag vill testa fransnäringen men jag hittar den ingenstans :/

    SvaraRadera
  6. Det låter ju bra! Den vill jag också testa.

    SvaraRadera
  7. Låter riktigt bra, blir sugen att testa! :)

    SvaraRadera
  8. Malin: Den ska absolut finnas i vanliga butiker! Jag köpte min på Matas i Malmö, men den bör egentligen finnas på Åhléns och Kicks också. Ligg på dem om de inte har den!

    Pamsan: Jag visste inte ens att mUS har en egen! Tack för tips!

    Ninni: Till detta priset kan man ju chansa lite :)

    Shamrock: Hrm, svårt att svara på. Jag har ganska långa fransar från början.

    Emilie: Ligg på din lokala Kicks /Åhléns!

    Lotta: Gör det!

    Josephine: Den rekommenderas :)

    SvaraRadera
  9. Är superduper glad att denna fungerar :) Min som jag använde från Dior är alldeles för dyr för min plånbok, men jisses så bra den var.

    SvaraRadera
  10. Jag blev också sugen nu. Denna är ju human i priset så den kan ju vara okej att köpa. Ska spana efter den på stan sen... Hur använder du det? Är det innan mascara eller kvällstid?

    SvaraRadera
  11. Carina: Dior låter superlyxigt! Du får slå till på detta budgetkap när den är slut!

    Emma P: Man ska nog ta på den två gånger om dagen, men man ska inte ha den under maskara, så det blir mest på kvällen för mig,

    SvaraRadera
  12. Jag har spanat efter den här i butikerna men inte sett ett spår av den hittills.. Är väldigt nyfiken på att prova den själv!

    SvaraRadera
  13. Roxcat: Vad skumt att den är så svår att få tag på!

    SvaraRadera
  14. Kan meddela att den finns på Åhlens city i Stockholm i alla fall. Var inne idag och letade bland depends nagellack och handkrämer - dum som ett spån kände jag mig när expediten ledde mig till franshyllan. Nåja, sånt som händer. Finns gör det i alla fall (där).
    Så, nu väntar jag bara på fransmirakel, tjoho!

    SvaraRadera
  15. Jag älskar detta fransserum - har använt det i ungefär 5 månader och ser en enorm skillnad i både längd och volym.
    Mina fransar har blivit så mycket starkare, mascara glider mycket bättre över dem och även om jag alltid haft rätt fina fransar så är de i bästa skick någonsin.

    Har alltid 2 back-ups i lager, bara för jag är så rädd att jorden ska gå under och jag inte får tag i mitt älskade serum! :D

    SvaraRadera
  16. Malin! Förlåt att jag missat din kommentar tidigare! Hoppas att serumet funkade för dig också!

    Jenna: Kul att höra! Jag ska precis hugga in på ett nyköpt exemplar :)

    SvaraRadera