onsdag 20 april 2011

Nytt från NUXE på apoteket


Jag hade egentligen inte tänkt att jag skulle fixa en massa schemalagda inlägg till min New York-vecka, men här kommer ändå ett tips som jag inte ville hålla inne på! Under april lanseras en ny linje från franska NUXE på landets apotek. Linjen heter Bio Beauté och satsar på ekologisk hudvård baserat på "pulpy cosmetology" med fruktextrakt och fruktoljor. Jag har fått väldigt fin och fyllig pressinfo och återkommer gärna med mer detaljerad rapport om nyheterna efter New York. I vänta på det kan ni spana på märket här så länge!

I dagarna säljs även "vanliga NUXEs" klassiska guldolja till specialpris, 495 kr för 100 ml i sprayflaska. Det är inte helt billigt, men den räcker säkert väldigt länge! Är det någon där ute som testat den berömda oljan? Jag har inte testat, men är hemskt nyfiken. Franskt och guld, det kan ju inte bli fel!

Missa för all del inte att skrolla ner till tävlingen längre ner!

2 kommentarer:

  1. Jag är inte så förtjust i guldoljan för jag gillar inte doften så mycket, min blev liggande tills den var gammal, men det är ju individuellt. Däremot blir jag nyfiken på den nya serien.

    SvaraRadera
  2. Ninni: Hrm, jag har inte luktat på den, måste genast åtgärdas!

    SvaraRadera