torsdag 14 april 2011

Khaki och teal på ögonen och Natuvive på läpparna



Idag har jag haft Moody Model på naglarna och khakigrön kofta, då är palettvalet givet; Lancômepalett, Pop'n Petrol Palett.



Här har vi dagens gunk: paletten (jag använde alla fyra färgerna), kajalen Covet, nytt läppglans från Natuvive och rouget Sugarbomb från Benefit.


Här ser ni Natuvives Cherry Care Gloss på! Jag har normalt väldigt svårt för allt som är doft- eller smaksatt med körsbär, men detta är inget problem alls. Både fint och skönt!

6 kommentarer:

  1. Åh,jag som älskar körsbär men sällan tycker de lyckas få det att verkligen dofta så utan det blir oftast bara "blandsaft"... teal är alltid en favvofärg! :-)

    SvaraRadera
  2. Snyggt (som vanligt). Jag ska försöka få tag i ett av de där läppglansen för de var snygga

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg matchning med skuggan och glosset, läckert!

    SvaraRadera
  4. Ninni: Du måste nog spana in detta glosset!

    Shamrock: Tack snälla!

    Josephine: Tack så mycket!

    SvaraRadera
  5. Supersnyggt, den palleten är alltid fin på dig...

    SvaraRadera
  6. Sminkan: Tack!

    Emma P: Tack! Den är himla bra!

    SvaraRadera